Livskvalitét

Helgen har varit av världsklass och innehållit mycket 
av det goda här i livet. Det här är en sån där helg jag kommer att 
blicka tillbaka på i framtiden och tänka att "fy fan vad roligt vi hade"
Jag förstår varför 17maj är en av världens största folkfester! 

Vi har ätit gott, skrattat i mängder, rökt vattenpipa på 
balkongen och filosoferat om livet, haft champagnefrukost 
till parader och trumpetsång utanför, festat och varit galna, 
haft flera parkhäng, picknick, ätit middag på Aker Brygge, 
grillat och träffat jätte trevliga människor. Tack Norge, 
Lovisa och brudar för en underbar helg ❤️


Kommentarer
Postat av: Lovisa

Om det är någon som ska tacka så är det jag. Gång på gång här i livet så påminns jag hur lyckligt lottad jag är som har så fantastiska vänner. Hoppas det inte dröjer så länge tills nästa gång!

Svar: Det är ömsesidigt!!! ❤️❤️❤️
Rebecca

2014-05-19 @ 23:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0