Äta jobba sova

Rätt tyst här på bloggen men jobbar just nu intensivt. Både träningen och det sociala ställs lite på paus. Vet inte hur många gånger jag fått kommentarer som "du jobbar ju aldrig" eller "är du alltid ledig eller". Jag har två ledigveckor på mitt schema, men resterande fyra veckor jobbar jag mer än de flesta. Två 50h veckor. Natt. Hela tiden natt. Bara att vara vaken en hel natt 10h tär på kroppen, vilket är anledningen till att 78% som jag gör, är max/heltid. Att då också ha ett stort ansvar med jätte sjuka och behövande människor samt ha tålamod. Tur man har världens bästa kollegor ❤

Med det sagt lär jag fortsätta lysa lite med min frånvaro här tills nästa långledighet och kommande lediga helger framöver när man har ett liv igen 😹🍁💪😚


Kommentarer
Postat av: Madde

Bäst äru ❤

2016-10-07 @ 01:41:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0