Mys i dagarna två

Två heldagar ihop med Fredde ❤ Igår Örebro från tidig fm till sen kväll. Shoppade, lunchade, träffade Lovis och fikade, satt i solen vid Slottet och åt på Burger Love ihop innan Fredde och jag chillade vidare på Olearys och avslutade allt med bio 🍔🍺🍫🎬 Nöjda med dagen och våra köp 💃 Hittade en t shirt som jag absolut var tvungen att köpa då Lina alltid kallar mig och inleder våra telefonsamtal med - Queen B? Istället för hej 😂😘 Sedan hittade jag långklänningen som jag så länge letat efter till fasters bröllop, till ett skamlöst billigt pris 🙏💍💒 Idag en spontan sväng ut på sjön, och när det mulnade på åkte vi hem och gymmade 🏋️‍♀️🏋️‍♂️ Sedan Stjernsund och lunch 🍽 Firat gammelmormors 84års dag i Hallsberg ❤ och avslutat kvällen med god mat och film 😘🎬 


Kommentarer
Postat av: Pillan

Becca, var har du köpt den högra ljusstaken? Så snygg 😍👌🏼

2017-08-08 @ 17:00:26
Postat av: Pillan

Menade vänstra😂 Den högra har jag...

Svar: Gallerian Vågen i stan i en affär bredvid Åhléns 😍😀😚
rebecca wingstedt

2017-08-08 @ 17:01:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0