2017 ❤

Wow vad fort detta år gått!!! Ett bra år med nära och kära och med många både roliga, trevliga och mysiga stunder både med Fredrik och alla våra vänner. Måste jag nämna något negativt är det min tumme och handled som än inte är bra & jobbet som varit så psykiskt och fysiskt tungt MEN jag har världens bästa arbetskamrater, samt tog till sist steget att få in en fot på hemmaplan för miljöombyte vilket hjälpt mycket för att orka. 
\n
 
\n
Höjdpunkter ♡
\n
 
Thailand. Den här platsen älskar jag så mycket att jag skulle kunna tjuta. Ao Nang känns numera som ett andra hem och jag längtar varje dag ❤ 





\n
 
Summerburst och en tjejhelg i Stockholm 👭

Möhippa och bröllop 💒




Tolv år och förlovningsdag med Fredrik ❤

Sommar, semester och alla stunder med vännerna 👫👬👭












Weekend i Varberg med de bästa vänner man kan ha 👭




Dagar med båten ute på Vättern 🏞





Men det viktigaste av allt, alla ni människor som förgyllt och förgyller våra liv!!!!! Ser fram emot 2018 ❣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback