Hard work work 👀

Fem extra nätter denna månad gjorda utöver mina ordinarie max %, och fyra nätter irad den här veckan. Tre nätter på hemmaplan har gjorts efter att jag gick bredvid och det är så kul!! ❤ Och annorlunda att inte jobba med demens. Men sjukt lärorikt, speciellt på kortiset där det är en salig blandning allt från frakturer och cancer mm.. Och dessa två senaste nätter har jag gästspelat extra som resurs med mina älskade arbetskamrater ❤ Äntligen en tredje person efter ett halvvårs tjat och slit - och vilken skillnad dessa två nätter!!! Man har så mycket mer tid till brukarna och till de som är oroliga, utan att behöva springa arslet av sig själv på en avdelning mellan både mediciner och larm 🙇‍ Trots endast 10h sömn mellan de första tre nätterna + ett APT 😱 är ändå energin 🔛🔝Och igår efter att äntligen fått sovit 8h om ännu mer 😙 Så fick bli ett svettigt konditionspass med Fredde 👋 Nu äntligen helg och fem dagars, trevlig helg ❤🎄🌸


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0