Ut med gammal energi, in med ny ❤

Imorse slog det till som att gå in i en vägg och energin blev noll. Inte nog med att jag jobbar intensivare än någonsin, är det även tyngre än på länge på jobbet, och som grädden på moset händer och har det hänt fruktansvärda saker med, och för, inte bara en utan flera jobbarkompisar ❤ Så har legat hela dagen i soffan och bara varit. Ätit pannkakor och fyllt på med massor av annat gott. All vila och gotte gör susen för min kropp har jag lärt mig vid det här laget, både fysiskt och psykiskt, så ikväll brände Fredde och jag av ett riktigt göttarpass på gymmet 💃 Nu väntar 7 nätter/70h på 9 dagar så ännu mer vila väntar 🍭 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0