Semesterlivet 🙌

Åkte ut och övernattade med båten i fredags kväll 🌅⛵ Så himla mysigt, älskar båtlivet!!!❤ Kollade Skam och åt godis nere i ruffen tills sent på natten och vaknade upp tidigt till strålande sol och smaragdgrönt vatten 🙇‍ Åt frukost och var kvar på ön en sväng innan vi åkte ut till Nille, Linda och tjejerna på Stora Röcknen. Så himla trevlig dag med mycket skratt, bad och sol 😀👙 Åkte hem sent på eftermiddagen och var helt sönderstekta 🔥🌡🚨 Tröstade oss med en hel påse gifflar på vägen hem i båten 😂 Standard 🍩 Sedan spenderade jag en rolig kväll i Örebro med mina fina 👭🥂💃 Idag sol på gårn och bara häng här hemma med Fredde, Oskar och Mogge och nu väntar söndagsmyset med Fredde 😙 Han var så jäkla söt igår ute på Röcknen med dom andra och sa att han skulle ta hand om mig ikväll när jag är bakis. "Du ska få godis, vi ska kolla skam och sen ska jag laga mat åt dig och du får välja" Alltså bästa 😍😭 Det var den helgen 🙏


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0