Söndag ❣

Hej på er, hoppas ni haft en fin helg ❣ Hade en så mysig gårdag med mina bästa ❤ Sovmorgon för mig och Fredde, gick en promenad och åkte sen ut med Linus till Harge där vi mötte upp Lovis, Danne och Johanna ⛱🌴👙 Årets första dopp ✔ (Johanna var modig att bada två gånger, men skvätte ner henne och fick igen så kan ju näästan säga att jag gjorde det med 😂💦) Åkte hem på eftermiddagen och direkt till hamnen där vi mötte upp Camilla och Mattias för en laxpita och glass 🌞👌 Sedan söndsgsmys med Fredde ❤ 


Nu väntar fem nätters veckan. Lyckats byta bort midsommarafton men har istället tagit åt mig en extra natt 🙌 Ni som själva jobbar eller jobbat natt vet ju att nu är bästa årstiden att jobba såhär 🙌 Man får ut så mycket av dagarna både när man kliver på och av nätterna 🌴🌞 Efter denna värstingvecka väntar 9+6 dagars, och sedan jobbar jag bara två veckor innan semester 😍 Varit så fruktansvärt tungt på jobbet senaste tid men nu känns det bättre när man ser ljuset i tunneln!!!! 🙏


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0