Söndagar ❤

Så var det söndag igen och redan en vecka sedan förra söndsgsmyset och dejtnighten i Örebro 😱 Sakta ner tack!!! Vill hinna stanna upp och njuta, för trots jobb är det just det jag gjort denna helg. Bara varit och njutit. Fick byta bort min lördagnatt mot i torsdags för att dom inte fick in vikarie då, så klev av igår morse. Gick en kvällspromenad med julmusik i lurarna och blev sådär larvigt sentimental att jag tänkte vem är jag 😂 Men himlen var svart och månen sken så starkt 🌓 och där gick man med o helga natt i lurarna, så jag fick en sån harmonisk myskänsla i hela kroppen att tårarna var nära 🙏 Fredde var på whiskeymässa och galej med grabbarna, så ett varmt bad, plocka, dekorera och möblera fick kvällen bestå av innan jag kröp ner tidigt med chips och julmust 💆‍ Idag låg vi i soffan till sen eftermiddag då vi hörde kören sjunga utanför oss på torget, så tog på oss varmt och gick ut en sväng på julskyltningen innan Fredde bjöd på middag på Olearys 😋🍽💏 Ett besök av Lina fick avrunda denna mys söndag och kväll innan veckans sjätte och sista jobbnatt ❤ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0