Tidig morgon ☕💫

Godmorgon söndag ❤ Vaknade kl6 och hade ont i magen så kunde inte somna om 💫 Om det är njurstenen, sammandragningar eller bara att det gör ont och är ömt för att båda ligger med huvudet långt neråt och trycker vet jag inte? Jag känner inte av mina sammandragningar, visst magen blir stenhård när jag reser mig upp eller går mycket, men det känner jag bara om jag då tar på magen, så det där att magen drar ihop sig, kan bli konformad och man "känner" gör jag inte - än iallafall. Kollar iallafall nu på nyhetsmorgon och myser till julstjärnan i fönstret 🌟☕ Gårdagen spenderades hemma hela dagen. Fredrik och jag plockade fram ljusstakar och lite smått (än inga gardiner, kuddar, dukar och julgran - men det kommer snart 🙄😍) plöjde flera vikings avsnitt som är vårt nya maraton, och sedan plockade jag lite med bebissakerna. Man tycker man har mycket men sen ska allt delas i två 🙈 Avslutade kvällen med att Dino kom förbi och vi såg film och käka hamburgare 🍔🤤
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0