Helgen 💆‍♀️

Helgen gick i ett svep. Kalas för Fredde med min familj i fredags och senare kom Mogge över på häng 🍫 Lördag skulle egentligen vi åkt skidor jag och mina tjejer men min hals har bråkat ända sen förra helgen på festen så blev istället en vilodag i sängen med massa avsnitt vikings 💆‍♀️ Åkte förbi min sjukling Johanna med en bit smörgåstårta och drack lite te innan Freddis och jag åkte in till Öret och gick på bio ❤🎬🍫  Söndag en lite promenad, lunch på hotellet med Mogge och sedan for vi till Hallsberg för kalas för Fredriks syster Elin där vi tillbringade hela kvällen ❤

Han ❤

Dagarna 💆‍♀️

Senaste dagarna har gått i ett. Fick spendera några timmar på akuten även i fredags med Fredde för att kolla upp hans provsvar och få medicin. Även lunchat och hängt en sväng med Johanna ❤

I lördags var vi på 30års fest i Åmmeberg för Emil 🎉 Skit rolig kväll med lite beerpong,  massa dans och mycket skratt 🍸🎶😍

Alla ❤ dag 💊🌡

Våra planer på bio och middag blev istället elva (!!!) lååånga timmar på akuten med stackars Fredde som när vi kom in, nästan hade 40graders feber, magsmärtor och knappt kunde stå upp. Han fick orange band (första prioritering) och vi fick ett eget litet rum sedan var det dropp, blodprover, röntgen, ännu mer prover och en jääkla massa väntan däremellan. En fet meny på max kl01 på natten när vi var klara 🍟🍔 och sedan hem direkt till bingen helt slutkörda. Tur i oturen att jag tog en semestervecka extra efter thai så vi bara kunnat varit hemma och rått om varandra och vänta på svar ❤

30år 🎉

I söndags fyllde min fina Freddis 30år ❤ Överraskade honom med frukost och lite presenter ,och sedan mös vi inomhus hela resterande dagen då Fredde blev dålig natten till vi åkte hem från Thai, och inte var, och är helt kry än stackarn.

Thailand 2018

Vilken start på året ❤ Ätit gott i överflöd, frukt och otaligt många fruitshakes. Flera massage, lekt som barn i vattnet och vågorna. Utflykter. Fantastiska vyer och öar med kristallklart vatten. Massa skoj och skratt ❤ Kommer aldrig någonsin sluta längta tillbaka hit eller älska den här platsen. Här finns a l l t och lite till man någonsin kan önska sig att få spendera sin semester på. Tack till Fredriks familj för två underbara veckor ❤