Första Advent 🎅

Godmorgon ❤ Första Advent, hur mysigt? 🎄 Vädret kunde ju dock varit lite mer som förra veckan än grönt och blött som det är nu. Tre veckor kvar till jul 😍🎉 Igår var vi på Julbord med Freddes jobb, kul att komma ut och träffa lite folk och få klä upp sig, och jag hade taggat sååå på julmat men väl där fick jag i mig en köttbulle (som jag tyckte smakade gris?! 😂) en ägghalva och typ tre tuggor jansson och rödbetssallad. Alla mina favoriter, men det smakade inte och tog verkligen stopp? Fattar inte, så typiskt äter ju som en häst annars och älskar julmat, så sjukt besviken 😂🍽 Får vänta till jul istället, den som väntar på något gött 🙄😋 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0