Fram och tillbaka tillbaka och fram 🚗

Fasen vilken lång dag jag och Fredde hade igår 🙈 Efter att han vaknat och vi kollat julkalendern åkte vi till Motala där vi skulle köpa en bil vi fått till ett bra pris då dom prutade på firman efter att vi hittat en likadan i Örebro på Möllers, så vi skulle tjäna en del laxar. Väl där upptäckte vi dock att alla däcken sjöng sin sista vers, och till bilen i Örebro skulle dom beställa sprillans nya vinterdäck åt oss och skicka med fräscha sommardäck, samt att det var skinnsäte istället för tyg, vilket kan vara bra i det långa loppet med två barn 😅 så det var bara att gasa vidare från Motala till Örebro och köpa bilen där istället 😂🤗👨‍👩‍👧‍👦👌
 
 
Sen käkade vi på Marieberg och Fredde klippte sig 💇‍♂️ Medan han sen strosa på Stadium satt jag utanför och sörpla på juice (tips! pinapple paradise, drömgod 🤤) och när han kommer ut frågar han mig om jag har ordentliga vantar hemma? Jaa men det har jag väl? Då sa han att han tänkt överraska mig och köpa riktiga skidvantar så jag slipper frysa på barnvagnspromenaderna i vinter, men att han blev lite osäker. Ville bara storböla (preggohormoner🙈) men det där är min Fredrik i ett sånt nötskal, så fin!! ❤
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0