Kämpa sista tiden 😚

Har den senaste tiden och främst de senaste dagarna börjat sovit uselt. Visserligen har jag två dagar i rad powernapat 2-4h vilket nog har resulterat i sämre sömn på natten, men även när jag sover "bra" på natten, så sover jag ändå inte bra. Toalettbesök hela tiden och måste ändra sida konstant då jag får ont i höften och det känns som en nerv kommer i kläm. Jag vrider och vänder mig mycket annars, men nu är det världens moment och såå jobbigt. Får vända mig och ställa mig på alla fyra för att pusta ut, för att sedan slänga mig på nästa sida 😂 Och ikväll somnade jag efter kl23 och vaknade nu inatt 01.30 av att jag nästan fick panik och inte kunde andas av att magen står högt upp - jepp bara kliva upp och här sitter jag 04.00 på morgonen med ögonen i kors 😴  Räknar ner mer än någonsin nu för fyfan vad jobbigt det är. Att man räknas som fullt gången med tvillingar efter v30 förstår jag, för det var ungefär där de totalt vände för mig och sa pang och det började bli jobbigt. 😫 Nog om sömn och skit mående, börjar bli såå nyfiken på våra två små!!! Vilka är dom och hur ser dom ut? Så fantastiskt häftigt att det är två små liv som ska komma till oss snart, vilken gåva ❤ En tjej i vår föräldragrupp är tvilling med en bror och säger att bandet mellan dom är så speciellt att ingen annan någonsin kan förstå, så fint att våra barn förhoppningsvis också kommer ha det så livet ut. Det enda som ger mig energi just nu, att det kommer vara värt allt i slutändan 🙏

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0