Mellandagarna 💎

Som jag skrivit tidigare har jag sovit uselt en period och natten till uppesittardagen bröt jag ihop totalt. Stackars Fredrik helt hjälplöst tröstande bredvid medan jag hulkade som ett barn 😂 Men efter det har jag nu fem nätter i rad sovit bättre 💆‍♀️ Sömnbristen har inte varit det värsta, det är jag beredd på att vi står inför nu ett jäkla bra tag 😂 men just alla krämpor och tyngden i kroppen på det, knappt kommit upp ur sängen och sjunkit ner och fått panik för jag inte legat bra.
 
Dagarna då.. I onsdags var vi i Laxå på fotbolls cup med Putte och igår fikade jag med Johanna på Tutingen och spenderade sedan kvällen i Örebro. Fredriks farbror Janne brukar alltid bjuda ut oss i mellandagarna 🤗🍴🍷 Blev libanesiskt på Meza, såå god mat!!! Och så gullig kille som erbjöd mig en annan stol och kom med kuddar osv för att jag skulle sitta bättre. Sedan blev Fredde och jag kvar några timmar på förlossningen då jag igår hade konstanta sammandragningar och ont, så när vi ändå var i Örebro kikade vi in. Dom tog som vanligt emot en med öppna armar helt underbara fast man känner sig larvig. Efter lite kontroller fick vi ett litet mysigt mörkt rum att lägga oss och vila i, och jag fick värme på magen och alvedon för att se om det gav sig, tills dess ville dom ha kvar oss. Men det blev lite bättre och vi åkte hem 😊❤
 
.. och igår klev vi in i v.36 ♡ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0