Soffläge ☕

Hellu från soffan 💪😂 Mmm älskar att vara höggravid, vara otymplig och ha ordinerad vila 🙄 Fast just nu hade jag ändå inte kunnat varit så aktiv oavsett, magen är stor och är öm nertill och jag känner av foglossning om jag gått för mycket, då kan jag knappt lyfta benen på kvällen för att det strålar neråt i ljumsken och underlivet och jag får släpa fötterna i golvet för att ta mig fram. 😷 Imorgon kliver vi ur denna vecka 👇 och in i v33 🙏 och sen två veckor tillbaka har det nu börjat blivit riktigt tungt och rätt jobbigt.
 
 
Tur man är den som inte så lätt blir rastlös utan kan roa sig skapligt med film, tv, serier eller lite plock och varma bad hemma ändå. 🧘‍ Ska hugga in på lunchen nu, Fredde är så gullig och ofta tar med sig två matlådor husmanskost från jobbet som vi antingen äter ihop på kvällen eller bara jag, och sen får en låda över till morgondagens lunch 😋
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0