Semesta 🌏🌴☀️

Veckans 60h finito ✔ Hello fyra veckor ledighet 💆‍♀️ Käkade thai mat och kollade innebandy i närlunda igår innan natten och påväg i bilen upptäckte jag en chokladkaka som Fredde och jag kollat mycket på men som vi varit för snåla för att köpa 🙊 Den låg gömd i väskan 😍🍫 Finaste!!! ❤ Tredje överraskningen på kort tid med en noga tanke bakom det hela 💫 först kudden och en fin lapp för att jag sov dåligt ett tag, sen en trådlös charger till Thailand så min mobil slipper dö och jag kan fota mer, och nu detta 🙏 Så himla omtänksam jämt. Eller fjäskar han något tro för att han spelat data non stopp i snart tre veckor 😂🙄😚 Det här blir nog sista uppdateringen innan Thailand hörrni 👋 Åker till Sthlm imorgon för övernattning och på onsdag morgon drar vi 🛫 Kan hända att jag slänger in något inlägg annars ses vi på insta🌴📷
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0