🍷❤☔✌

Dåliga uppdateringar mitt i veckan men man jobbar och vädret suger just nu 😂 50h veckan igång och andra natten påbörjad innan jobbhelg vankas. Tänkte ta semester som förra året midsommarhelgen men just nu är jag glad att jag sparade dom nätterna och det känns helt okej att åka iväg på kvällen ☔💰 haft en jätte mysig och lugn helg. I fredags umgicks vi med Johanna och Mogge 😘 och i lördags åkte jag in till Örebro med Johanna för att spana in hennes nya lya och hänga lite innan vi sen sent på kvällen gick till Hellas uteservering med Lina och Lovisa för middag 🍷 Grekisk god mat, skratt och deeptalks med sina bästa vänner och kvällen var fulländad innab Fredde hämtade mig ❤ Söndag en hel dag hemma med Fredde bara 😙 hoppas ni hade en trevlig helg 🌸

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0