Helgen och sista dagarna på långledigheten

I lördags var vi egentligen bjudna hem till Nille och Linda på förfest innan quiz på puben, men jag var helt slut med siktet inställt på soffan 😴 Blev istället en sväng ner till O'learys med grabbarna för käk 🍔🍟 innan jag lät dom umgås själva och gick hem och kröp ner i i soffan till några avsnitt Vikings 🤗  Vaknade upp kl04 av att Putte och Fredde tyckte dom var skit roliga och skulle skrämma mig, men jag var för trött för att fatta 😂  I Söndags hörde Johanna av sig tidigt och frågade om vi skulle ut till Harge Uddar vilket jag är såå glad för att hon gjorde, för det var såå underbart!!!! Jag fick så mycket energi och det var så fridfullt och mysigt att promenera slingan i skogen med strålande sol 🙏  Måndag och tisdag också lediga dagar med sol, promenader och vila ❤
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0