Fredagsfeeling och gräsänka

En natt med lite sisådär sömn pga mycket mensvärk till och från. Tror det kan vara förvärkar men läst att man kan få det nu och att kroppen övar, så bara fortsätta vila, lyssna och lita på kroppen. Det växer ju snabbt nu också så klart det känns 🤰 Har precis tagit ett varmt bad och spaat lite med ansiktsmask och skrubbat mig med min goa bodyscrub från rituals som jag fick av Lina när jag låg på sjukan 😚  Målat naglarna och försökt rakat benen så gott det går 😂 så man känner sig lite fredagsfräsch och förberedd inför morgondagens julbord 😋🍽🎄🎉 Fredrik är i Tibro på fotbollscup ikväll så jag har köpt hem tacos och massa annat gott att smaska på framför tvn 🌮
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0