Operation đŸ„

Efter den totalt misslyckade operationen gjordes ju en annan operation istĂ€llet dĂ€r jag sövdes och ingreppet kĂ€ndes snĂ€llare mot kroppen. IgĂ„r var det dags igen för att byta ut slangen/röret jag har i urinledaren. Den gör ju sĂ„ att urinet kan passera fritt förbi den stora stenen som sitter fast och tĂ€pper igen, vilket minskar pĂ„ trycket /smĂ€rtan oerhört. Allt gick bra och sĂ€ger bara igen, wow personalen! En kille som tog hand om mig pĂ„ urologen innan och efter var sĂ„Ă„ underbar och Fredde och jag klickade verkligen med honom, överlĂ€karen som opererade har jag haft kontakt med innan och han Ă€r ocksĂ„ helt underbar, trygg och lugn, samt narkospersonalen som tog emot mig pĂ„ operationsbordet och förberedde. Folk överallt och jag var sjukt nervös men alla skojade med mig och frĂ„gade om tvillingarna och lĂ€ttade upp stĂ€mningen innan dom dĂ€cka mig (😂) sĂ„ snabba och professionella och gjorde allt för att underlĂ€tta för bebisarna dĂ€r inne, tror jag var sövd 11min bara och sen var dom klara. đŸ™đŸ’†â€â™€ïž Nu kommer den fjĂ€rde och sista operationen i februari vara slutdestinationen dĂ„ stenen kan tas bort en gĂ„ng för alla dĂ„ dom kan röntga mig och operera pĂ„ ett annat sĂ€tt Ă€n nu nĂ€r jag Ă€r gravid 🙏 Ser ljus i mörkret ❀ Och snart Ă€r dom hĂ€r som smĂ„ đŸ€°Â 
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0