Överraskad ❤

I söndags fm ville Fredde in en sväng till Örebro och köpa ny micro och luncha. Eftersom vi skulle in på tillväxtultraljud dagen efter tyckte jag väl vi kunde ta det i samma veva då men Fredde menade på att om tappen var förändrad kanske jag skulle bli inlagd igen, och det hade han ju rätt i... Väl hemma när jag klev innanför dörren blev jag både rädd (😂) chockad och totalt överraskad när ett stort gäng brudar skriker SUPRIIiCE! Överraskad med en så mysig babyshower ❤ Tack tack tack! Omgiven av så fina tjejer och vänner, ni är guld värda var och en av er ❤ Bra gjort av Fredde som lyckades få mig att flänga runt trots att jag var trött och till slut blev skit irriterad på honom 😂 Han propsa på att köra mig i rullstol på Ikea och det var ju lugnt eftersom jag måste vila pga tappen, men helveteeee vad han körde i slowmotion, alltså verkligen överdrivet sakta 😂 Kokade inombords men höll tyst och tänkte att jag inte skulle vara otacksam, men frågade flera gånger "är det tungt? det är lugnt jag kan gå?" 😂 Riktigt bra gjort av alla, för total lurad blev jag ❤😍😋 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0