Suck pust och stön

Suck pust och stön, ja det är ungefär så jag numera går runt och låter här hemma 😂 Än känner jag mig inte tung trots att magen är riktigt stor, men däremot väldigt osmidig. Magen är ofta stenhård också vilket gör den ännu mer otymplig och det är svårt att hitta en skön sitt- eller liggställning. Att resa sig upp ur sängen eller soffan, speciellt i liggläge, är en pina och jag får ta hjälp av armstyrkan för att dra mig upp ellet typ rulla ur 😂⚽️🤰
 
Magen varierar i storlek från dag till dag men i förrgår när jag gick runt i lägenheten skrek Fredde "stå still och ställ dig i profil!" och knäppte den här bilden på en redig kula 😅
 
Snart v.27 och jag undrar var denna kula ska sluta, samtidigt som ja.. det är ju trots allt två där inne 🙈 Fredde har sovit på soffan några nätter för att få sova ordentligt då jag bara ligger och rullar runt i sängen och springer på toa mellan 4-7ggr per natt 😂 och ändå vaknar man pigg kl8 eller ibland innan 🙄 jaja bara att vänja sig vid sömnbristen 😄👌 nu väntar frukost 😋 ha en fin dag 😘

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0