Long time no see

Hallå vänner! 👋 Ett bra tag sedan jag uppdaterade här, totalt glömt bort bloggen, sorry 🙈 Haft fullt upp i både vardag och knopp och det här hänt en del sen senast jag skrev här 😊 Vi har hunnit varit en vecka i Kroatien med Mogge och Johanna 🏖🌞👫 Tucepi är underbart, dit åkte jag på min första utomlands resa någonsin för 14år sedan 🙏 Vi har även i helgen varit på mini semester i Göteborg och på Liseberg 🎡🎢 och som dom flesta av er förmodligen inte missat ska vi bli föräldrar i vinter🤰 TVÅBARNSföräldrar 👶👶 Läskigt, häftigt och spännande på samma gång. Men en sån upplevelse och gåva att få två samtidigt. Men tro inte att jag var lika lyrisk i v.8 när vi åkte in på ultraljud i tron om ett missfall då jag inte mådde bra, men istället fick se två tickande hjärtan på skärmen. Fredrik och jag kollade på varandra - och brast ut i AS GARV i ren chock (barnmorskan måste tyckt vi var dumma i huvudet 😂) Fredrik fällde glädjetårar medan han garvade - och jag garvade.. fast med paniiikens panik inombords 🙈 Men efter några dagars smältande och ha kollat på bilderna tusen gånger kändes det istället bara självklart helt plötsligt. Häftigt vad man anpassar sig fort, och häftigt hur kroppen fungerar och klarar av. Snart v22 och inne i lilla (stora) magen ligger det både en liten pojk och flicka ❤
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0