Snart i mål

Idag blev vi in i vecka 37 och bebisarna är alltså 36 fulla veckor vilket jag knappt vågat drömma om att dom skulle bli. De följer normalkurvan fint också så inga små bebisar här inte 😅 Känns tryggt 🙏 På förmiddagarna är jag rätt "pigg" och kan härda ut men på kvällarna helt förstörd och spyr på detta, så fruktansvärt tungt och jobbigt och gör ont. Fredrik masserar min rygg varje kväll i försök om att jag ska kunna slappna av lite ❤ Ni är många gulliga som peppar på instagram vilket jag är tacksam över och får energi ifrån med ❤ Vill bebisarna inte komma ut själva nu inom närmsta veckorna blir det till slut igångsättning istället så inte långt kvar nu oavsett, bara kämpa på sista nu ända in i mål 🎉
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är en kämpe ❤ snart har ni era mysisar hos er och jag längtar sååå!!

2019-01-03 @ 23:55:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0