10 sanningar om mig

1. Jag är jätte mörkrädd trots att jag jobbar natt
2. Jag blir stressad av att ha det stökigt hemma 
3. Jag lyssnar sönder nya låtar tills jag spyr på dom
4. Jag känner mig naken utan örhängen 
5. Min gammelmormor har den mest speciella platsen i mitt hjärta 
6. Jag tyckte Fredrik var skit jobbig innan vi blev tillsammans 
7. Jag var pojkflicka och umgicks mest med killar fram till högstadiet 
8. Jag har fyllt mina läppar mer än fyra gånger (två år sen sist) 
9. Jag har haft fyra piercingar men har bara i naveln och tragus nu
10. Förutom innebandyn har jag spelat badminton, handboll 
och fotboll, dansat, simmat och spelat tvärflöjt (HAHAHA) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0