Efter regn kommer solsken

Kommit in i ett riktigt bra flow för tillfället och tillvaron känns så jäkla bra! I slutet av sommaren blev saker och ting inte alls som jag tänkt mig. Tråkiga besked hit och dit och en kropp som sa ifrån gjorde att jag gick i ett enda mörker, men nu känns det verkligen som att det vänt och ljusnar 😊 Jag lär mig även mer och mer att lägga energi på det och dom som ger mig energi tillbaka, och på samma villkor, samt accepterar att saker och ting är som de är ☺Ser verkligen fram emot denna höst!! 
 

Kommentarer
Postat av: madde

Love you kära bästa kusin <3

2014-10-09 @ 23:50:36
URL: http://maddiiieek.com
Postat av: Dajja

Fina Rebecca! Du verkar vara en sån grym tjej! Heja dig 😁

2014-10-10 @ 22:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0