Sommar 2016

Så var fem veckors semester slut 😍 Den här sommaren har gått rekordsnabbt känns det som?! Man har hunnit med allt och inget 🙏

Summerburst och en helg i Stockholm. Midsommar med trevligt folk. Två vändor till Gbg med liseberg och övernattning. Sovit i båten och haft underbara dagar ute på Vättern. Vandrat i Harge Uddar och haft en mysig tjejdag i Koviken. Köpt min första egna bil. Festat och haft flera galna utgångar med tjejerna. Glassutflykt till Hjortkvarn. Bokat vinterresa.

Fredrik och jag firade även elva år och vår första förlovningsdag ihop. Förutom Göteborg och dagar med båten har vi verkligen umgåtts och hittat på mycket ihop däremellan ❤ Tacksam över honom och alla andra fantastiska människor jag har runt om mig. Kärlek till er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0