2016 - ett av de bättre åren på länge. Tack 🙏❤☄

Ett riktigt bra år för mig personligen och jag har känt och känner mig lyckligare än på länge. Jag har hittat en slags inre trygghet, ett lugn och en självkänsla inom mig själv som även många i min närhet märkt av och kommenterat. 

Även Fredde och jag har haft ett riktigt bra och kärleksfullt år, kanske till och med ett av det bästa. Någonstans under årens gång och kanske i och med ju lugnare, mognare och stabilare man blir, så börjar man även prioritera sin energi (i allmänhet och i vardagen också) att små tidigare irritationsmoment inte är något att ägna energi åt. Att lära sig svälja saker som inte är värda negativ energi eller tjaffs över, för att de i slutändan är världsliga saker. Och att däremellan umgås mycket på tu man hand, hitta på saker och bekräfta varandra. Det har verkligen gjort sitt ❤ 

Tack till alla mina älskade nära och kära för detta år, nu hoppas vi på ett lika bra år 2017. Önskar er GOTT NYTT ÅR ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0