Vilken start på semestern 👋

Alltså!!! Hög på livet just nu 😂 I onsdags klev jag på min fem veckors ledighet samtidigt som det fina vädret kom 😍 Det firades med att vandra i Harge Uddar, laga käk och äta glass i hamnen med Mathilda och Lina 🙌 Sedan har Fredrik och jag spenderat en natt, och två heldagar ute på sjön med båten ❤ I torsdags fick vi besök av grabbarna en sväng och sedan avslutade Fredde och jag kvällen med bad och godis till solnedgången. Mysigt ❤ Och igår en hel dag med Fredriks familj ute på en ö. Massor av sol och bad på dagen och middag samt glass i hamnen på kvällen. OCH idag en tjejdag i Koviken 😁🌴🌞 Sommaren som bäst dagar som dessa 🙏


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0