Påsk 2017 🐣🍷

Så var påsken snart över 🐣 Det har varit så skönt med en långhelg ihop med Fredde, kunnat tagit sovmorgon och ätit frukost ihop i flera dagar ❤ I torsdags drog vi in och käkade i Örebro och såg bio ❤ I fredags bowlade vi och käkade på Olearys med Mattias och Camilla 🎳🎖🍽 Lördags kom tjejerna hit och firade mig i efterskott och sedan slog vi klackarna i taket i Örebro 🎉🎂🍺 Fick som vanligt så fina presenter 🙇🎁 Världens finaste tjejer. Glad jag har er alla på ett eller annat sätt i mitt liv ❤ Igår låg jag däckad bakis med feber från morgon till kväll i soffan. Fredde var en gentleman och väckte mig både på fm och em serverandes både tacos 🌮 och korv med bröd 🌭. Idag har jag mått bätte, rivit av ett gympass med killarna och haft kvällshäng med Johanna och F ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0