Sjukling

Sedan förra tisdagen när vi kom hem från Varberg har jag kämpat med halsfluss och feber samt varit sängliggande mestadels till och från. I lördags var jag ute i friska luften och sedan har jag varit lite piggare och feberfri, men fortfarande haft fruktansvärt ont i halsen. Och veckan innan Varberg fick jag en kortisonspruta i handleden och var tvungen att vila - och idag ska jag få en till. Det går bra nu 😂 Har inte rört mig alls på två veckor och lär få vänta en vecka till minst. Skönt och välbehövligt för kroppen med en längre vila, men börjar bli rastlös nu 😥 Bara lyssna på kroppens signaler och så lär jag komma tillbaka med mer energi och motivation än på länge sedan 🙌 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0