Vänner och dagar av världsklass

Fyra magiska dagar och nätter i mysiga Varberg med mina tjejer 👭 Shoppat, ätit gott på uteserveringar, solat vid havet och haft riktiga myskvällar med sänghav 🙌 Lajvet 🌞 Dessa dagar kommer jag plocka med mig i bagaget och leva länge på.🍷 Tacksammast i världen över att dessa tre är mina bästa vänner och över den balansen vi har, och som dom ger mig i livet. Aldrig något som helst prat om livstil i annat än positiv och sund anda, alltid bara trygga inställningar, och alltid vettiga värderingar om saker och ting. Lika roligt vi kan ha en partykväll och släppa loss, kan vi njuta av en lugn hemmakväll ihop. Lika mycket vi kan as garva och flumma som barn, kan vi vara seriösa och mogna ihop. Vi bjuder alltid på oss själva - och är alltid oss själva. Ni gör mig rik, tack ❤


Kommentarer
Postat av: Linis

❤❤❤

2017-08-25 @ 19:43:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0