Långledig efter intensiva veckor ☕

Dagarna och veckorna går banne mig i ett hörrni 🙈 Äta, jobba, sova och styrketräna består vardagen av, och däremellan när helgerna kommer är det fullt upp med sociala umgängen, och så ser resterande helgerna ut framöver med 😚 Men från och med idag väntar en långledighet på hela tretton dagar 😍 så jag ska bara vara, ta sovmorgon, gå promenader och ladda ny energi 💆‍ Kanske till och med jobba lite mer extra 👴💊 Den här årstiden är hemskt för en som jobbar natt 😴 och förra vintern när jag fick svar om min anemi och innan jag fick medicin höll jag ju på att gå in i väggen då kombinationen var hemsk.. men trots att jag inte ätit varken järntabletter eller b12 på ett halvår nu (varit lat och inte hämtat ut nytt 😂) och det ständigt är mörkt, är jag konstigt nog pigg ändå och har energi och orkat tagit åt mig massa extrapass så tror mina värden är bättre faktiskt, känner en stor skillnad iallafall 😊🔙🔛🔝 Natti ❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0