Onsdag 🌿🌲

Godmorgon ❤ Eller goddag klockan är halv två 😜 Avnjuter en nocco skumtomte i soffan och suger in lugnet och njuter av granen innan promenad 🙏 Alltså jag vet inte hur många gånger jag fixat granen nu 😭 Glesa grenar, ljus och kulor åt alla håll för en viss klätterapa... 🐈 klädde till och med granen med apelsinskal igår men nej nej 😂 Fick tips om att spruta apelsinsaft istället så får prova 🍊 När Mogge och Fredde kommer hem från jobbet ska vi åka till dollarstore och fynda innan gymmet 💸 Hoppas på bättre energi än igår på benpasset, sjukt ofokuserad. Överkroppspassen är så mycket roligare just nu och jag märker sån skillnad i styrka till skillnad i ben där jag står stilla just nu. Så idag blir det att träna upp ryggen lite innan jobbet 🖐😍 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0