Dålig start på gårdagen, vår pärla ⛵

Ja vart börjar man.. igår upptäckte vi att vi haft inbrott i båten 😭 Kapellet som vi skickade in på lagning i somras och var som nytt hade dom skurit upp, det har i sin tur regnat in i ruffen.. och det värsta av allt, skurit sladdar och snott hela gas ekipaget där man sätter i nyckel och gasar/kör båten så nu kan vi inte starta/köra/förflytta båten. Blir SÅ ledsen!!!! 😭😭 Idioter!!!! Jag kände mig helt uppgiven men tack och lov är Fredde den positiva hos oss, som trots att han också var nere, ändå fick oss in mot Örebro som bestämt och på andra tankar för en stund. Det värsta hade ju redan skett. Så blev Marieberg, buffé och lite shopping. Fredde fick med sig skor till bröllopet och vanliga skor hem, och jag örhängen, en vas och en lång oversize tröja som jag redan har i rosa och älskar ♡ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0