September rullar på 🍂🍃

Bio i torsdags tillsammans med Elin och Jocke 🎬 🍫🍭 "Det" 😱🤡 och en lugn helg samt en kväll i Örebro med middag och läskande drinkar på Stora Örebro 🍸 Tack och bock vänner 🙏 Igår kvalitetstid med han med stort H. Träning och sen chill resterande dagen. Har börjat med ett nytt maraton som jag tidigare inte sett 🙊 - Games Of Thrones 👑 Säger såhär: varför i hela friden har jag inte sett tidigare?! 😭😍 Efter första avsnittet igår längtar jag redan till ikväll 👏

Idag är man segare än segast 😴 1h samtal med Johanna igår 😘 och på kvällen när jag ville gå ut och gå men inte vågade (mörkrädd 🙊) ringde jag Lina och halvt väckte henne, och nästan 3h senare (!!!) insåg vi att det kanske var dags att lägga på när ögonen inte gick att hålla öppna när jag låg i soffan 😂😙🥇👏 kröp ner hos Fredde och inte långt därefter vaknade jag upp me ögonen i kors av att han pussa mig hejdå i pannan påväg till sitt jobb ❤ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0