Dagarna ☕

Igår var det dags att kolla tappen igen och den är fortfarande stabil och opåverkad, samt att bebisarna växer så det knakar så nu behöver vi inte åka in igen fören innan jul 🤗💪🙏 Svängde förbi Lina efter och åt en mysig frukost ❣och sedan stannade Fredde och jag på Marieberg och fikade på vägen hem, det är standard efter varje besök på usö 😋🍰☕🐖
 
 
Idag/tidigt imorse var jag på den första av tre träffarna med föräldragruppen. Fredde kunde inte följa med och jag har haft en sjukt negativ inställning till det innan 😂 men glad att Fredde övertalade mig för det var faktiskt rätt mysigt och vi är en trevlig grupp trots att alla är jätte olika, så ser fram emot nästa vecka tillsammans med Fredde faktiskt 😚

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0