God jul 🎄

Och så var Julen 2018 över, eller julafton iallafall 🎄❤ Sista julen bara jag och Fredrik, nästa år har vi två små snart fyllda 1åringar med oss. Helt sjukt kan inte fatta eller föreställa mig 😅 Hoppas ni alla hade en fin gårdag 🙏 Fredrik och jag tog sovmorgon och sen blev jag överraskad på sängen med en julklapp, precis som förra året trots att det är han som säger att vi inte ska köpa något 🙈 En sån gullig tanke bakom allt jämt och denna gång fick jag ett "lukta gott kit till efter förlossningen" 🎁👶👶 Vår barnmorska tipsade om att till den där första duschen efter att man fött, som är magiskt skön, ska man ha någon god bodylotion/schampo/duschkräm som man sen alltid kommer minnas och förknippa doften med bebisarna och förlossningen. Något den här snurriga gravidhjärnan inte allt tänkt på eller lagt ner något engagemang i, men tydligen hade Fredde lagt det på minnet ❤ Spenderade sen förmiddagen i Hallsberg med min familj/släkt och avslutade eftermiddagen och kvällen i Åmmeberg med Fredriks familj/släkt. Medan dom körde paketleken låg en annan helt slut uppe på övervåningen 😂🙄🤰Tack alla för denna julen och alla fina julklappar ❤
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0