Mysigt med snö igen ❄

God morgon 🎇 Ansiktsmask i ansiktet och morgon gröten intagen 🥣 Haft några bra dagar nu utan både förvärkar och foglossning på kvällen så känner mig "lite piggare" Igår klev jag upp runt 5,6 som nästan jämt numera, men hör och häpna, på dagen tog jag typ min andra powernap någonsin under denna graviditeten 😍 Så skönt att kunna blunda i soffan och höra tv:n långt i bakgrunden och falla in i sån där djup vila, men det straffade sig däremot med att jag inte la mig fören efter kl23 😂 Blev väckt inatt någon gång av att Fredrik kom hem från jobbet, han hade fått jobbat över enda sen tidigt på morgonen när han började stackaren 😱 Så nu sover han som en stock och är ledig idag ❤ Det passar däremot bra då vi ska in till Motala och mysa och spana in en bil igen, så då får vi en extra heldag ihop och kan åka lite tidigare 😚 Ha en fin dag och helg ❤
 
..  mys utanför lägenheten nu 🎄🎇

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0