Blåhaka

Jag har väldigt lågt blodtryck och får ibland blodtrycksfall när jag reser mig upp snabbt, speciellt på tom mage eller nyvaken. Jag får liksom greppa tag i något och stå med huvudet ner och blunda tills jag återfår kontrollen. Ibland känns det som att jag gungar/skakar fast att jag står still, och när det varit riktigt illa viker sig benen och jag faktiskt står och gungar nära att svimma. Idag fick jag ett sånt där riktigt blodtrycksfall att allt svartna ute i köket. Höll i bänken och benen vek sig upp och ner, om och om igen precis som om jag svimmar ståendes. Till slut gungade jag till så hårt att jag skallade min haka i bänken och damp ner i golvet. Riktigt olustigt!!! 😭 Och helvete vad ont det gjorde och gör 😩 blåmärke och bula direkt, blir spännande imorgon att se hur det utvecklat sig 🙈 Fredde vägrade åka och gymma med mig senare på kvällen efter att han jobbat över, vilket från början var tanken, utan bussade ut mig på en promenad istället för frisk luft och när jag kom hem stod det ris och korvstrofanoff på bordet. ❣ Freddes korvstrofanoff är på riktigt det godaste jag vet av alla maträtter man kan tänka sig 😋 världens bästa kille vad gjorde jag utan honom ❤
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0