Helg mitt i veckan

Känns precis som vi just haft helg men är väl för den röda dagen och att Fredde varit ledig 😀 För min del är det dock så då jag varit ledig i veckan och nu jobbar i helgen. Timeat in vädret perfekt iallafall så för en gångs skull känns det helt okej att åka till jobbet ikväll, och på det få jobba med världens finaste Jolina ❤ På tal om vädret som varit i några dagar, alltså wow 😭 helt underbart! Lyckats skaffat mig en redig bränna som nu också kommer försvinna lika snabbt som den kom med tanke på vädret som ska bli framöver 😅🍫☔ Förutom att ha vistats i solen var vi på fotboll i onsdags i Åmme. Dom hade cupmatch och mötte ett div.1 lag - som dom vann över! Jag brukar mer åka med på fotbollen för sällskapet och det socialas skull men den här matchen drogs tom jag in i ⚽️ sjukt spännande! Grabbarna garvade åt mig när jag skrek i slutet 😂 Igår hade vi en heldag på gårn vi grannar, solade och umgicks. Åkte en stund till Johanna för att lämna en liten försenad födelsedags present och säga hej ❤ Avslutade med grill och vin på gårn igen. Mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0