Maj du leverar bättre sommarväder än sommaren själv 🍷

Vaknade upp super tidigt med jordens energi men fick tvinga mig till lite mer sömn då två jobbnätter väntar. Kickade sedan igång dagen med 13km pw Stjersund tur och retur i gassande sol 🌞 Kan det vara energi från gårdagens två glassbyttor ala 500ml vardera jag tryckte igår tro 😂 så jävla fint 😍 Som sagt två jobbnätter väntar innan helgen och sedan gör jag bara en enkelmåndag innan två veckors ledighet väntar 🤗 hoppas vädret fortsätter såhär det är ju helt underbart ❤ Fredde har precis slutat tidigare från jobbet så vi ska umgås lite i det fina vädret innan han ska iväg och golfa i eftermiddag och jag ska göra alla vardagsbestyr och vila lite inför natten. Hejsvejs så länge 🌴

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0