Hem ljuva hem 🐈

Dagen D, idag blir jag äntligen utskriven och får åka hem efter åtta nätter på BB. Känns skönt men med handen på hjärtat läskigt och skrämmande, varit i så jäkla goda händer här och känt mig så trygg med alla helt underbara barnmorskor och speciellt en som jag klickat extra bra med ❤  Som vi suckat och skrattat när det varit dags för CTG då det varit helt hopplöst, hjärtljuden har kopplats ifrån hela tiden för att dom rör sig så jäkla mycket där inne, och har den ena legat still och blivit godkänd av maskinen har den andra kört high life istället och tvärtom nästa gång 😂 Men idag sista dagen låg dom still båda två tillräckligt länge och blev för första gången godkända båda samtidigt (såklart 😅) Från och med nu enligt rutin kommer vi få kika på våra bebisar varannan vecka på ultraljud och se hur dom växer och ska då samtidigt ha koll på tappen på återbesöket om två veckor 🤞❤ Igår tog Fredde ledigt en heldag och var här inne från morgon till kväll vilket var skönt för hade haft så ont under natten trots smärtlindring, och hade även jätte ont under dagen, men mellan tårar av smärta fick han mig på andra tankar och fick mig skratta massor däremellan, shit vad gjorde jag utan honom ❤
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0