Torsdag och in i en ny graviditetsvecka ❤🤞

God morgon vänner. Här är en annan uppe i ottan kl6, eller ja vaken iallafall men liggandes med ett halvt öga öppet i sängen 😂 Vaknade när Fredrik klev upp till jobbet och kände då hur de va high life i magen samt att jag är så hungrig att jag mår illa så måste äta frukost snart ☕🍞 Två nätter hemma sen sjukhuset och det är svårt att vila lika mycket här hemma, eller snarare veta hur mycket jag får anstränga mig. På sjukhuset fanns inte så mycket till val men här hemma kliar det i fingrarna av allt som finns att göra och plocka med, men har ju vissa restriktioner på vad jag inte får göra så får ta det försiktigt 🙏😊  Nästan 3h i luren med Lina och 1h med Johanna hann jag iallafall beta av igår 😂🤘 och på kvällen kom Fredde hem från Örebro med nya täcken och ny bäddmadrass samt en present åt mig, ett utskrivet kort på Zorro 😍 Får roa mig med att försöka knäppa en fin bild på lillebror idag med så vi kan rama in honom också 🐈📷 Nä hörrni tänker varje gång att det ska bli ett kort inlägg numera och slutar alltid såhär 😂 Ha en fin dag! 💫
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0