Helgen 🍁

Sjukt att man för en vecka sen låg på sjukhuset och operationsbordet och trodde man skulle dö i smärtor, och nu bara en vecka senare återhämtat sig så bra 🙏 Fortfarande ont i varje steg jag tar men en enorm skillnad och nu kan jag äntligen börja leva och njuta av vardagen och min graviditet igen 🤗 
 
I fredags var Lina förbi här en sväng 😘 och sedan hade Fredde och jag chillkväll 🎬 Som vanligt varje höst och vinter kör vi filmmaraton och denna gång har vi kört Harry Potter (för 5432e gången 😂😍) Lördags var vi en sväng i Åmmeberg och kollade fotboll och på kvällen var både Lina och Dino här på filmkväll 🍫 Och igår det obligatoriska söndagsmyset sen så många år tillbaka med mitt ❤ En hel dag ihop med promenad, fika, biltvätt, matlagning och nästsista filmen Harry 💏
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0