Sicken helg 🍁☕

Mysig kväll med tjejerna i fredags ❤ Alkoholfri (sjukt god!!!) drink och pizza på Fratelli 🍕🍹 Riktig kvalitétstid ihop.
 
 
Och jösses vilken produktiv dag vi haft idag (till skillnad från igår då vi låg inne hela lördagen och bara chillade) Sov uselt inatt men vaknade pigg kl7 imorse och har sedan hållit igång heeeela dagen utan paus (och det får kropp och knopp sota för nu kan jag säga) 😴 Fredde och jag startade dagen med hotellfrukost på Norra Vättern ☕ gick sen en kort promenad innan vi storstäda min bil inför försäljning. En kille skulle överraska sin tjej som velat ha just en sån bil. Avis på henne, som jag älskat den bilen 😭 Vi tog en fika allihop på Sveas och skrev över ägarbyte, och när det var klart åkte Fredrik och jag direkt in till Örebro för mat och shopping på Ikea samt shopping på Marieberg där vi spenderat hela eftermiddagen och kvällen. NU väntar ett varmt bad och sen ska jag tigga till mig lite fotmassage 🤗 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0