Stark och envis eller dum?

Jag har varit sjukskriven och hemma i över fem veckor nu pga njurstenen och allt som varit. Men nu när jag har den där slangen inopererad så tar den bort trycket i urinledaren där stenen sitter fast vilket har gjort att jag sluppit fruktansvärda smärtor varje dag och natt sen operationen och inte behövt tagit morfin eller alvedon en enda gång.. sååå nu har jag bestämt mig för att prova jobba halva nätter november ut.. sen om det går åt pipsvängen har jag ett förnyat läkarintyg sen igår, på heltidssjukskrivning månaden ut att luta mig tillbaka på om jag behöver vara hemma 100% igen närsom. Känner mig ju piggare men samtidigt är jag gravid i v28 med tvillingar och rent fysiskt mycket längre gången kroppsligt. Så frågan är om jag är envis och stark.. eller bara jävligt dum i huvudet som i princip går emot läkaren, min sjukskrivning och det "allmänna rådet om tidig sjukskrivning vid duplex graviditet" 😑🙄 Vi tar en natt i taget och funkar det inte så fine, då har jag gjort mitt bästa 🙏 Jag kommer lyssna på kroppen vilket som ❤ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0