Trötthet 🛀

Efter söndagens heldag uppe på fötterna däckade jag innan 22 och sov nonstopp hela natten (förutom alla dessa toabesök 🙄) men inatt var det dags igen för en dålig natt. Slangen/röret jag har inopererad i sidan av magen skaver och gör lite ont vilket gör det ännu svårare att hitta en skön liggställning. Vrider och vänder om och om igen och kan inte riktigt slappna av. Fredde höll på att få damp innan han somnade igår 😂 Boostat kroppen med en syrlig passionsfruktsmoothie till frukost 🍹 och hoppas på en bättre natt inatt. 
 
 
Det är i inte fören nu i v.28 som jag börjar märka av den där gravidtröttheten man hört talas om. Förmiddagarna går bra men runt kl15 är jag helt slut och kan knappt hålla ögonen öppna, men ändå kan jag inte slappna av och tillåta mig sova/blunda en stund. Så irriterande. Det där med att powernapa på dagarna har jag haft problem med jämt, även fast jag jobbat natt så många år och kroppen ibland skriker efter det. Kanske blir lättare framöver om tröttheten eskalerar. 💤

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0