Dagarna går i ett ⭐

Hopplöst att komma ihåg bloggen när man haft sånt långt uppehöll och vardagen går i ett 🙊 Senaste tiden har vi umgåtts med vänner och familj och jag och barnen har gått på babycafé två torsdagar i rad och kommer även fortsätta med det ☕🤗 Barnen får leka av sig bland andra barn med andra leksaker och få miljöombyte = nöjda barn = nöjd mamma. Inte minsta lilla gnäll har det varit där utan dom har haft så himla skoj, och jag får komma ut och träffa andra trevliga mammor, ett vinnande koncept ⭐ Jag har även kapat av mig håret rakt av, så skönt och välbehövligt 💁‍♀️ 
 
Igår var vi hos Dino och Marre med Camilla och Mattias och hängde med alla barnen inklusive den lilla i magen ❤ (inte i min då även om Fredde skulle få önska 😂🙄🥵 utan i Marres) och idag ska vi lämna barnen hos mormor och farmor och farfar för övernattning på varsitt håll för första gången, känns jätte konstigt att dela på dom 💔 men vet ju samtidigt att dom kommer bli överrösta med uppmärksamhet och kärlek ❤ 
 
Suddig morgonbild från imorse när vår egna väckarklocka Noah väckte oss 06.20..  😴🤦‍♀️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0